zaterdag 5 juli

5 juli 2014 - Calgary, Canada

Gisteren na lang zoeken een camping gevonden zo'n 45 km van Calgary. Dachten slim te zijn en wat dichter naar de stad te rijden en daar een camping te vinden, maar dat viel vies tegen. Uiteindelijk eentje gevonden, maar die was vol. De camp-host opgezocht en gevraagd of we vooraan op een parkeerplaats mochten staan, want vrij kamperen mag hier niet. Dat mocht gelukkig. 's Avonds de koffers voor het grootste deel gepakt en rrommel uitgezocht wat mee naar huis gaat en wat niet.

Om 7 uur opgestaan, ontbeten met kippensoep en spaghetti, haha (!!), die was nog over van gisteren, en de verdere rest ingepakt. Toen richting Calgary. De garage van Canadream was redelijk snel gevonden, alle formaliteiten afgewikkeld en nu even bij de Mac aan een bakkie koffie en de laatste info op deze blog zetten. Straks om 2 uur, plaatselijke tijd hier, speelt Oranje tegen Costa Rica. Hier bij Mc Donald staat ook de tv aan, België speelt tegen Argentinië en het ziet er naar uit, dat ze gaan verliezen, staan met 1-0 achter, met nog een kwartier te gaan.

Wij kijken Oranje bij Canadream, daar staat ook de tv aan, kunnen alleen niet het laatste kwartier meer zien waarschijnlijk. Ons vliegtuig gaat om 17.55 uur, maar moeten op tijd inchecken. Ik heb mijn oranje shirt aan. Ook één van de meisjes achter de balie bij Canadream. Zij is Nederlandse.(Lia) er werken daar mensen met verschillende nationaliteiten, werden daarnet geholpen door een Zwitserse. Konden dus simpel alles in het Duits /Nederlandse afhandelen.

Dit was waarschijnlijk ons laatste verhaaltje. Wij hopen, dat jullie ook een heel klein beetje hebben kunnen genieten van al het moois, dat wij onderweg hebben gezien en ervaren. Wij hebben in elk geval volop genoten. Groetjes van

Frans en Loekie

1. Mieke en Jos:
    5 juli 2014
    Een mooie tocht achter de rug. Een goede terugreis en tot ziens.
  2. Cindy:
    Een fijne terugreis!!
  3. Mieke en Jos:
    5 juli 2014
    Een mooie tocht achter de rug. Een goede terugreis en tot ziens.
  4. Wies&Puck:
    5 juli 2014
    Bedankt voor de mooie verhalen en foto,s
  5. Niesje:
    6 juli 2014
    Hoi Loek en Frans.
    Wat een geweldige reis en heerlijk om jullie zo te volgen. Met leuke foto's.
    We hebben ook plannen om zoiets een keer te doen en horen graag t.z.t. wat meer details van het geheel.
    We houden wel contact.

Niesje
  6. Wiel:
    8 juli 2014
    Hoi jullie twee mooi die verhaaltjes ben net terug uit Slovenie heel mooi die bruiloft veel eten en drinken mail nog wel als weer alles normaal is gr wiel xxx