zaterdag 5 juli

5 juli 2014 - Calgary, Canada

Gisteren na lang zoeken een camping gevonden zo'n 45 km van Calgary. Dachten slim te zijn en wat dichter naar de stad te rijden en daar een camping te vinden, maar dat viel vies tegen. Uiteindelijk eentje gevonden, maar die was vol. De camp-host opgezocht en gevraagd of we vooraan op een parkeerplaats mochten staan, want vrij kamperen mag hier niet. Dat mocht gelukkig. 's Avonds de koffers voor het grootste deel gepakt en rrommel uitgezocht wat mee naar huis gaat en wat niet.

Om 7 uur opgestaan, ontbeten met kippensoep en spaghetti, haha (!!), die was nog over van gisteren, en de verdere rest ingepakt. Toen richting Calgary. De garage van Canadream was redelijk snel gevonden, alle formaliteiten afgewikkeld en nu even bij de Mac aan een bakkie koffie en de laatste info op deze blog zetten. Straks om 2 uur, plaatselijke tijd hier, speelt Oranje tegen Costa Rica. Hier bij Mc Donald staat ook de tv aan, België speelt tegen Argentinië en het ziet er naar uit, dat ze gaan verliezen, staan met 1-0 achter, met nog een kwartier te gaan.

Wij kijken Oranje bij Canadream, daar staat ook de tv aan, kunnen alleen niet het laatste kwartier meer zien waarschijnlijk. Ons vliegtuig gaat om 17.55 uur, maar moeten op tijd inchecken. Ik heb mijn oranje shirt aan. Ook één van de meisjes achter de balie bij Canadream. Zij is Nederlandse.(Lia) er werken daar mensen met verschillende nationaliteiten, werden daarnet geholpen door een Zwitserse. Konden dus simpel alles in het Duits /Nederlandse afhandelen.

Dit was waarschijnlijk ons laatste verhaaltje. Wij hopen, dat jullie ook een heel klein beetje hebben kunnen genieten van al het moois, dat wij onderweg hebben gezien en ervaren. Wij hebben in elk geval volop genoten. Groetjes van