maandag 23 juni

24 juni 2014 - Livingston, Montana, Verenigde Staten

Zo'n 189 km gereden. Gestart op de camping in Norris. Gisteravond in het amphitheater een voordracht van een ranger meegemaakt, die de historie van het Yellowstonepark vertelde, was interessant.

Vanochtend om kwart voor 9 weggereden, Eerst naar de Upper Falls en de Lower Falls. Daarna door naar de Tower Falls. Allemaal mooie watervallen. Toen een wat saaier stuk. Net toen we tegen elkaar zeiden, dat er hier weinig te beleven viel, kwam ons een hele kudden buffaloos tegemoet over de weg, hahahaha!!! En nog geen kilometer verder een bruine beer met 2 cubs vlak naast ons in de berm!! Even verder nog weer een moederbeer met 2 kleintjes en nog een andere bruine beer. Dus saai was het uiteindelijk toch niet. Daarna bij Mammoth Hotsprings de kalkterrassen bekeken. Weer vlak bij de camper aangekomen, we liepen nog op zo'n plankier, zag ik ineens een hele grote slang vlak naast me. Schrok met echt kapot, was zeker meer dan een meter lang, brrrrr!!! Waren aanvankelijk van plan om nog in het park te slapen, maar wilden nu eindelijk wel eens ergens op internet, want dat lukte nergens in het park. Dus maar het park uitgereden en een KOA camping opgezocht bij Livingston. Hele dure jongen trouwens, maar vooruit maar. Morgen bij een touristeninfo maar weer een lijst met campings van Montana zien te scoren

1. Sandra Tatje:
    24 juni 2014
    Volgens mij hebben jullie het geweldig !!!
  2. Dorien:
    24 juni 2014
    Wat een avonturen zeg in die ongerepte natuur. Pas maar op! xxx
  3. Freddie:
    24 juni 2014
    Als dat de gophersnake niet is!
    Hij is niet giftig, maar ook geen overtuigd vegetariër want hij is niet alleen dol op muizen en konijnen maar verorbert ook met smaak een ratelslang.
    Benieuwd welke avonturen jullie nog meer te wachten staan!
  4. Wiel:
    24 juni 2014
    hoi slangen kun je vangen met drie vingers twee en een er tussen doen die mannen wel eens zo weet jij wel .maar ben wel voor zichtig daar laadt ze maar liever lopen gr wiel.