zaterdag 21 juni

24 juni 2014 - Livingston, Montana, Verenigde Staten

Vandaag 286 km gereden van Worland naar ingang Yellowstone. In Cody, genoemd naar William Cody, alias Buffalo Bill, wat info gehaald bij het informatiecentrum, daarna naar een Powow geweest. Dat is een soort braderie, maar dan voor de door indianen. Allerlei kraampjes, waar handgemaakte spullen werden verkocht maar ook danswedstrijden van verschillende indianenstammen. Begon met de kleintjes en eindigde met de groten. Hebben niet tot het laatst alles afgekeken, we wilden weer verder, maar kregen er een leuke indruk van en hebben heel wat indianen bij elkaar gezien. Toen door richting Yellowstone Park. We waren redelijk op tijd bij de ingang, zo rond 5 uur, maar de meest dichtbij zijnde campings in het park waren allemaal vol, het was zaterdag. Dus maar weer omgedraaid en een eenvoudige camping opgezocht. Mooi rustig langs een snelstromend riviertje. Dachten berensporen te ontdekken langs het water, maar bij nadere inspectie waren het, volgens ons, poten van een grote hond, whahahaha!!

1. Wiel:
    24 juni 2014
    Pas maar op voor die beren die zijn gevaarlijk hou Frans maar mooi binnen daar wordt hij goed verzorgd hoop ik voor hem.heel veel groetjes wiel .