zondag 22 juni

24 juni 2014 - Livingston, Montana, Verenigde Staten

148 km gereden. Steeds hoger door de bergen, tot we bij het grote Yellowstone Lake in het centrum van het park kwamen. De eerste bizons liepen langs de kant van de weg te grazen. Daarna eerst rondgekeken bij West Thumb Geyser Basin. Daar bubbelde van alles en het was vaak heel kleurig en vooral ook geurig. (stonk naar rotte eieren) Toen door richting the Old Faithfull, de bekende geiser van dit park. Was er giga druk, wat je kunt verwachten op zondag, en gewacht, tot hij begon te spuiten. Vlak daarvoor spoot ook een andere geiser, de Grand Geyser. Weer een eind verder doorgereden en nog meer vulkanisch geweld gezien en toen bij Madison een camping opgezocht rond 4 uur. Was maar goed, dat we zo vroeg waren, een giga grote camping en er was nog net 1 plek vrij voor ons. Even soepje gegeten en nu dus even tijd voor mijn verslagje. De 2e dag al zonder internet, geen idee hoe het morgen gaat, ik tik dus maar vast mijn verhaal in Word en sla het op in de laptop, anders ben ik alles vergeten. Onze telefoons willen momenteel geen van beiden niets meer. Hadden bij de Old Faithfull wel Wifi, maar blijkbaar kunnen we hier niet op een netwerk. Heb van alles geprobeerd, maar noppes!! Hopelijk straks buiten het pak wel weer, want het is best lastig zonder smsjes en WhatsAppjes.

1. Wiel:
    24 juni 2014
    weet wat ik zo fijn vind dat jij al die plaats namen kent of staan die langs de kant of zoek die op geweldig heel veel plezier daar gr wiel