vrijdag 4 juli

4 juli 2014 - Calgary, Canada

Om half 10 op weg naar Moraine Lake. Slingerweg de bergen in, het meer ligt op 1880 meter hoogte. Parkeerplaats stond al helemaal vol, maar het viel bij het meer gelukkig nog mee met de drukte. Frans is nu net zo gek van dit meer als ik, is ook echt zo ongelofelijk mooi. We hadden geluk, dat de zon scheen, dus de kleur van het meer kwam helemaal tot zijn recht. Hebben een paar uur daar doorgebracht en van allerlei kanten het meer bewonderd. Toen moesten we afscheid nemen, kostte mij echt moeite. Maar hebben giga veel schitterende foto's gemaakt. Kunnen we straks ons hele huis mee behangen, hahaha!!

Toen weer kalm aan het park uit gereden richting Calgary. Zagen onderweg nog een grote mooie elk onder een boom liggen met een heel groot gewei. Prachtig beest. Hebben daar op de parkeerplaats gelunched en gaan nu verder richting Calgary. Eerst deze logger bijgewerkt met foto's en verhalen bij een info centrum langs de weg. Weten niet zeker of we vanavond Wifi hebben, dus dan is dat maar klaar.

Morgenochtend om 10 uur de camper weer inleveren. Was echt super met deze camper, zal weer tegenvallen in Nederland in mijn ouwe trouwe bakkie op wielen. Die kan hier niet aan tippen met al die luxe.

Dan 's middags het vliegtuig in, weer terug naar Amsterdam. Hopen op het vliegveld nog een glimp te kunnen opvangen van de voetbalwedstrijd.

1. Wies&Puck:
    5 juli 2014
    Wat een prachtig meer die kleur fantastisch, Geniet nog van de laatste momenten groet Wies Puck
  2. Antoon en Wies:
    5 juli 2014
    Een goede terugreis en dan maar nagenieten van deze bijzondere reis !
  3. Sandra Tatje:
    5 juli 2014
    Het was leuk jullie zo te volgen! Goede reis