maandag 30 juni

30 juni 2014 - Banff, Canada

Op tijd weer weg, eerst naar Canmore. Vandaag is het Canada Day, vergelijkbaar met onze Koninginnedag. Camper in het centrum geparkeerd en de stad in. Om 12 uur begon er een parade met muziek en allerlei versierde voertuigen. Was heet, stonden in de brandende zon, dus maar aan de overkant de schaduw opgezocht. Daarna verder gereden richting Banff. Vlak ervoor het National Park in en een camping opgezocht op loopafstand van het centrum. Wat gegeten en toen lopend naar beneden gesukkeld de stad in. Weer een soortgelijke parade, soms hetzelfde maar ook met andere dingen. Nu even bij het Informatie Centum buiten op een bank onder een boom mijn verhaaltjes schrijven, want op de camping is geen wifi.

Morgen willen we wat verder het park in en een aantal mooie plekjes bekijken en wandelingen maken.

1. Wies&Puck:
    2 juli 2014
    Ziet er vrolijk en gezellig uit geniet ervan.
  2. H J van Heerde:
    2 juli 2014
    mooi hoor ziet er allemaal prachtig uit wanneer komen jullie weer terug ????
    wij gaan vanavond naar vi met een selfie misschien winnen we een prijs naar Brazilië

geniet er maar van
    gr Alie en Hennie
  3. Harmke:
    2 juli 2014
    Wat een ervaring doen jullie op, om nooit meer te vergeten.
    Maar op dit moment is het hier ook goed weer en de vooruit-
    zichten zijn goed.
    Nu je maar weer opmaken zachtjes aan voor de terug weg,gr. Harmke
  4. Christien:
    4 juli 2014
    Hallo vakantiegangers,

Jullie balen vast verschrikkelijk; de vakantie zit er al weer bijna op. Maar volgens mij hebben jullie volop genoten; heel veel enthousiaste verhalen en prachtige foto's getuigen daarvan.
    Een hele goede terugreis toegewenst en tot volgende week!!!!

P.s.: Loekie; er hangt een kaart van jullie op het prikbord.

Groetjes, Christien.
  5. Freddie:
    4 juli 2014
    Bedankt voor de verhalen. Vooral met die slang kneep ik `em als een ouwe dief! Goeie reis terug en ik zie uit naar een verhuisblog!