zondag 29 juni

29 juni 2014 - Kananaskis, Canada

Vandaag ons absolute diepterecord qua kilometers, hihi, slechts 9 kilometer gereden naar de volgende camping. Daar is stroom en internet en dat laatste hadden we hard nodig om onze volgers de kans te geven ons bij te houden. Maar ook om voetbal te kunnen kijken natuurlijk. Er is een tv en we zaten mooi in de kantine van de camping Nederland tegen Mexico te kijken. Waren wat aan de late kant, begon al om 10 uur Canadese tijd hier en toen waren we nog aan het inchecken. Maar volgens velen hebben we weinig gemist tijdens de 1e helft. Wat spannend, brrr, maar dankzij Wesley en Klaas-Jan hebben we toch nog gewonnen. De volgende wedstrijd tegen Costa Rica bekijken, zal waarschijnlijk niet lukken, want zaterdagmiddag vliegen we weer terug, we zitten dan w.s. op het vliegveld.

Daarna de camper op z’n plek gezet, mooi rustig plekje helemaal achterop de camping. We lezen overal en ook in de kranten, dat er regelmatig grizzly beren actief zijn en mensen lastig vallen. Schijnt erg te zijn momenteel, dus we zijn constant op onze hoede. Hebben een wandeling gemaakt over de camping door de rivierbedding en daarna van zo’n anderhalf uur naar een mooi rustig meertje. Vrijwel geen mens gezien onderweg, dus spiedden constant om ons heen. Kwamen alleen 2 mooie  herten tegen op het laatst, was een prachtig gezicht, maar waren lastig vast te leggen op de camera.

Gaan vanavond maar weer eens een film bekijken, hebben wat DVD’s meegenomen. Nu er stroom is, kunnen we mooi een lange pakken. Morgen richting het noorden, proberen vlak voor Banff een camping te krijgen en gaan dan daar de boel verkennen. Daar was ik ooit al eens en wil daar nog heel graag weer een keertje rondkijken, zo’n prachtige natuur daar.

1. Wies&Puck:
    30 juni 2014
    Hallo globetrotters wat een mooie foto,s echt genieten ook voor ons hoor Wij weer thuis ook mooi gehad in Bretagne vanavond weer in eigen bed slapen is ook weer fijn, jullie nog lekker genieten het gaat snel hoor deze laatste dagen. groetjes vanuit Zwolle
  2. Wiel:
    1 juli 2014
    Hoi jullie kom goed thuis wandt ik zie niks meer van jullie twee, ga nu met de bus een week naar slovenie (bruilloft )heel veel gr en tot ziens gr wiel.