woensdagochtend 11 juni

11 juni 2014

Voorspoedige vliegreis gehad. Alleen natuurlijk problemen met onze lange benen, vooral toen de voor-buurvrouw van Frans regelmatig met een klap achterover ging zitten....pijnlijk...en we konden het haar maar niet aan het verstand brengen.

Op de vluchthaven in Toronto onze koffers gelukkig weer teruggekregen en toen naar buiten op zoek naar het pendelbusje van het Sandman hotel. We bleken niet de enigen te zijn. Nog 28 mensen, die, net als wij, naar dit hotel wilden en de volgende dag een camper van Canadream zouden ophalen. Half uur staan wachten, tot het busje kwam en die was veel te klein, zodat de helft maar mee kon. Weer een kwartiertje gewacht en toen konden ook wij mee.

In het hotel ingecheckt, groot hotel niet ver van de luchthaven. Kregen een kamer op de 6e etage, mooi ruim en van alle gemakken voorzien, Snel het verhuurbedrijf gebeld, we zouden de volgende dag om 14.15 uur worden opgehaald. De tijden stonden blijkbaar al geboekt, want degene die het eerste belde bleek niet als eerste aan de beurt om de camper af te halen.

Inmiddels waren we redelijk moe, ook door het tijdsverschil van 6 uur natuurlijk en besloten om maar vroeg plat te gaan. Natuurlijk was ik al rond 3 uur wakker, toch nog even ingeslapen en om 5 uur lag Frans met dekbed en kussen in de badkuip te lezen. Wilde  mij niet wakkermaken, whahaha, was ik natuurlijk al lang. Nog wat gezapt op de tv en nu maar vast mijn eerste verhaaltje erin getypt. Vanmiddag ons plan om met de camper zo'n 50 km richting Niagara Watervallen te rijden en daar een camping te pakken. Kunnen we morgenochtend vroeg op pad, het is dan nog maar zo'n 100 km. Hopelijk valt het weer mee. Het was hier bij aankomst warm, zo'n 26 graden, maar voor morgen wordt regen voorspeld. Niks aan te doen, we maken er wel wat van.

1. Dorien:
    11 juni 2014
    Jullie zullen wel echte ochtendmensen zijn in Canada ; ) maar dat kan wel hele mooie plaatjes opleveren. Fijn dat alles geregeld is en de reis nu echt kan beginnen!
  2. H J van Heerde:
    11 juni 2014
    Dacht dat het de camper was waar Frans in lag maak er een mooie tour van wij gaan de jongens vrijdag aanmoedigen
  3. Sandra Tatje:
    11 juni 2014
    Nogmaals heel veel plezier. Ik ga jullie volgen