donderdagochtend 26 juni

26 juni 2014 - Saint Mary, Verenigde Staten

Gisteravond naar een dansvoorstelling geweest van Blackfoot Indianen, dus niet gebubbeld. Was leuk en er werden leuke en interessante verhalen bij verteld. Bij thuiskomst op de camping kwam me er toch een lange truck met oplegger aanrijden!! We hebben hem opgemeten, was wel zo’n 25 meter lang, echt niet normaal meer, hahaha!!!

Groetjes van ons 2tjes!!

1. Sjaak:
    28 juni 2014
    De grote vrachtwagens blijven een prachtig gezicht in Amerika. We konden er ook geen genoeg van krijgen om ze te bekijken. jullie hebben een mooie reis met veel variatie ondanks de soms saaie wegen en landschappen.
    Spannend al die beren en slangen in het natuurpark, tegen een boom een plasje doen is zeker geen goed idee.
    Bij ons wordt het ook weer spannend met de voetbal we varen met de Heere Schouten een familie UOM. Wel hebben we een klein Tv'tje aan boord en alle toeters en bellen van Oranje.
    We hopen dat jullie ook gelegenheid hebben om de wetstijd te zien. Verder geniet want het end is al inzicht.
  2. Christien:
    28 juni 2014
    Hoi Loekie en Frans,

Geweldig om jullie te volgen. Kijk regelmatig even of er weer
    een berichtje geplaatst is. Nog hele fijne dagen toegewenst.
  3. Loekie:
    29 juni 2014
    ja nog een week en dan gaan we s'middags in het vliegtuig (zaterdag) en komen zondsgochtend in Nedeland aan.
    Toevallig vandaag een camping met een Tv. we hebben de 2e helft van de wedstrijd tegen Mexico kunnen zien, spannnnnnend.
    Hopelijk hebben jullie mooi weer op De Kaag, dan is het zeker weer een geslaagde tocht.
    Onze 5000 vrije km's zitten er op, dus nu een beetje rustig aan. Zo wie zo, want die car is een zuiperd.
    groetjes,
    Frans en Loekie.