vrijdag 27 juni

27 juni 2014 - Kananaskis, Canada

Waren weer vroeg uit de veren. Om kwart over 8 weggereden, nog even in de US volgetankt met de laatste dollars en op naar de Canadese grens. Waren al vroeg in het Waterton Lakes National Park. Eerst maar vast een mooi plekje op een camping gereserveerd en toen op naar het Informatiecentrum. Wilden nog weer een paar watervallen bekijken en zijn weer op pad gegaan. De eerste, de Cameron Falls, lag langs de weg. Voor de 2e, de Bertha Falls, die een stuk spectaculairder is, moesten we weer onze wandelschoenen aan. Was echt de moeite waard, een wandeling door de bergen omhoog van ongeveer een uur.

Weer beneden aangekomen lekker een ijsje genuttigd vlak bij het meer en toen de camping opgezocht, het was inmiddels half 5. ’s Avonds een leuke voorstelling gezien in het theater in het park. Een vrouwelijke ranger speelde alleen een grappig stukje over de dieren en planten in het park

1. Bertha Steggink:
    29 juni 2014
    Loekie & Frans, wat een prachtige plaatjes we genieten iedere keer weer van het verslagje met foto's. Nooit geweten dat er zover van huis nog een waterval naar mij is genoemd, weer es wat anders dan een koe haha. Ondertussen kleuren hier de straten meer oranje want vanavond ook weer een overwinning met 2-1 van Mexico. Zelfs ik die zelden naar voetbal kijk, volg het toernooi samen met Alyssa (4) die heel hard mee gaat juichen en al snapte dat Mexico niet moest winnen. Wij wensen jullie een hele mooie voortzetting van de reis. Groetjes Arvid en Bertha