dinsdag 24 juni

24 juni 2014 - Choteau, Montana, Verenigde Staten

Om 9 uur weggereden. Eerst wat inkopen gedaan in Livingston toen door richting het noorden. Weinig te zien onderweg, over het algemeen behoorlijk saai, hier en daar een afgelegen boerederij en prairies of uitgestrekt bouwland. Nog wel een uurtje door een bosrijk gebied gereden, wat een heel stuk hoger lag, toen weer de vlakte in. Na Great Falls wilden we een camping zoeken, maar dat viel nog niet zo mee. Moesten behoorlijk ver doorrijden, met als gevolg, dat we er totaal 392 km hadden opzitten, toen we eindelijk in Choteau een stadscamping vonden in een soort park. Simpel en maar 8 dollar per nacht, maar het was voor ons meer dan genoeg. Zochten alleen een veilige plek. Hebben maar 2 buren, dus lekker rustig. Lekker gegeten terwijl er buiten een buitje voor het stof viel.

’s Avonds een rondje gelopen door het plaatsje, weinig te beleven, hebben maar een lekker ijsje genuttigd. Toen we bij de camper terugkwamen, sprak onze buurman ons aan. Hij wilde ons waarschuwen. De laatste tijd liep er steeds een jonge grizzly beer rond in het park! Hij vertelde precies wat we wel en wat we niet moesten doen, wanneer we hem tegenkwamen. Nou, dat hoopten we dus niet mee te maken!! We gingen de camper dus maar in en kwamen er niet meer uit, hebben maar een spelletje yahtzee gespeeld

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Wies&Puck:
    26 juni 2014
    Hallo luitjes leuke verhalen en foto,s van jullie zijn net 1 uur bezig geweest om alles te lezen, Late reactie van onze kant maar Bretagne is echt een uithoek. nog veel plezier en genieten daar groetjes