vrijdagavond 20 juni

21 juni 2014 - Worland, Wyoming, Verenigde Staten

Zo, nog even een verhaaltje schrijven, dan zijn we weer helemaal bij. Vandaag 394 km gereden. Onderweg veel verschillende landschappen gezien. Eerst heuvelachtig grasland, deed me denken aan teletubbie land, hahahaha!!! Daarna werd alles wat uitgestrekter en zagen we de uitlopers van de Rocky Mountains in de verte met besneeuwde toppen. Bij Buffalo zijn we van de Interstate 90 afgegaan en binnendoor een mooiere route gestart. De weg ging hoger en hoger, uiteindelijk zo hoog, dat er nog sneeuw in de berm lag. Frans gooide mij met een flinke sneeuwbal net op het moment, dat ik mijn blote voeten in sandalen aan het fotograferen was in de sneeuw........een voltreffer in mijn nek, whahahaha!!! Kouddddd!!! Daarna weer naar beneden door een kloof in het gebergte bij Ten Sleep. Helemaal beneden aangekomen veranderde het landschap ineens in een zowat woestijnachtig gebied. Kurkdroog en niks te zien, alleen hier en daar wat ja-knikkers (olie). Uiteindelijk kwamen we aan bij een rivier, daar was het wat groener. Inmiddels was het al kwart voor 5, dus we hielden het voor gezien. Hadden vanochtend ook al de klok weer een uur teruggezet, dus het was een langere dag. Nu 8 uur tijdsverschil met thuis. Morgen gaan we richting Yellowstone Park, zo'n 150 mile van hier.

1. H J van Heerde:
    21 juni 2014
    Ziet er goed het idee van IJsland met die sneeuw wij gaan morgen na SAo Paulo voor de laatste wedstrijd en dan zit het er weer op. Gr Alie en hennie