Vrijdag, 20 juni

20 juni 2014 - Devils Tower, Verenigde Staten

Gisteren weer vroeg op pad. Eerst door een miniatuur Safaripark Park gereden, maar veel inheemse dieren waren te zien. Beren, buffaloos, rendieren en andere herten, wasberen, mountainlions enz, enz. Was leuk om de dieren van zo dichtbij te zien. Hopelijk zien we de meesten straks ook allemaal in het wild.

Toen naar Mount Rushmore. Wilden nog met een stoomtreintje door de Black Hills, maar treintje was net weg en duurde 2 1/2 uur voordat ie terug was. Werd te laat, dus maar onszelf verwend met een large espresso-shake, mmmmmm!! Moesten daarna wel weer even opwarmen in de zon, hahaha!! Toen langs Mount Rushmore gereden en verder de Black Hills door.

Vonden aan het einde van de middag een hele simpele campgroound midden in het bos. Geen water, geen stroom, alleen een wc, maar dat was meer dan genoeg. Lekker rustig en goedkoop. Hadden 285 km erop zitten.

Vanmorgen om 9.15 uur weer weggereden naar Devils Tower. Een vreemde hoge rots midden in het landschap, ontstaan miljoenen jaar geleden door naar boven gedrukt magma. De indianen hadden er een mooi verhaal van gemaakt, kinderen stonden er boven op en een beer heeft de krassen gemaakt om te proberen erbij te komen. Foto's hiervan volgen nog.

Zitten nu fff snel bij een Mac de boel op internet te plaatsen, straks vai Sherridan, daar de Interstate 90 af een stuk richting het Yellowstone Park.

1. Wiel:
    21 juni 2014
    hoi is mooi om die verhalen te lezen geweldig wat jullie allemaal zien komen mijn regels ook aan schriif dat eens even dan weet ik dat gr wiel